Bandaž na Hallux Valgus Gehwol Vorufss und Ballenpolster mit Elastikbinde
Kód: 102681800Podrobný popis
Bandáž Gehwol Vorufss und Ballenpolster mit Elastikbinde redukuje bolesť bruška chodidla
Mäkká a extrémne prispôsobivá elastická bandáž obsahuje pružnú, vysoko elastickú polymérovú gélovú vložku v oblasti predkolenia a palca na nohe. Podložka poskytuje okamžitú úľavu od tlakovej bolesti a rozloženia tlaku a ponúka okamžitú ochranu a úľavu.
Vďaka špeciálnemu tvaru sa zmestí do každej obuvi a veľmi príjemne sa nosí. Fixácia na palec zaisťuje dokonalé umiestnenie na chodidle a zabraňuje prípadnému skĺznutiu. Dostupné v dvoch veľkostiach. Elastický obväz je možné nosiť na ľavej alebo pravej nohe jednoduchým otočením.
Kvalitný nemecký produkt.
Produkt je dermatologicky testovaný
Možnosti využitia bandáže na Hallux Valgus Gehwol
Pravidelné použivanie bandáže Gehwol zlepší vaše pohodlie pri pracovných, športových a voľnočasových aktivitách.
Napísali o bandáži na haluxy Gehwol
Na túto bandáž ma upozornila sestra, ktorá ju kúpila v Rakúsku. Oproti bežným bandážam má zmäkčenú väčšiu plochu, ktorá sa tiahne pod celým bruškom chodidla až cez celý kĺb palca. Chôdza je tak mäkkulinká a pohodová. Doporučujem. Emília
Bandáž mi chráni chodidlá pri halovom futbale. Bruško chodidla ani prstov ma po hodinke na tvrdom podklade nebolia. Športovci určite vyskúšajte. Tibor
Rozmery a veľkosti bandáže na Hallux Valgus Gehwol
Univerzálna veľkosť pre ženy a mužov od EU 36 až EU 44.
Strih pomôcky je univerzálny a môžete ju použiť na ľavú aj pravú nohu.
Materiál:
Textil, guma, polymerový gél. Materiál je dermatologicky testovaný.
V akej obuvi môžem bandáž na haluxy Gehwol používať?
Bandáž je určená do uzavretej obuvi
- Tenisky, športová obuv, trekingová obuv
- Pracovná obuv
- Spoločenská a elegantná obuv
Na vašej spokojnosti nám záleží a preto k nákupu u nás dostanete ...
S kvalitou a účinkom produktov v našej ponuke sme si natoľko istí, že vám k nákupu dáme 30 dňovú garanciu spokojnosti. S garanciou máte 30 dní na vyskúšanie kvality a účinku produktu. Ak vám produkt nebude vyhovovať môžete ho vrátiť alebo vymeniť. Podmienky garancie nájdete tu: GARANCIA SPOKOJNOSTI
Využite dostupnú cenu produktu s 30 dňovou garanciou spokojnosti a objednajte si pomôcku dnes.
V prípade, že potrebujete s objednaním produktu pomôcť, napíšte nám na: info@inohy.sk alebo nám zavolajte na +421 2/222 001 07
Dodatočné parametre
Kategória: | Bandáže na klenbu chodidla |
---|---|
Problém: | Hallux Valgus (vybočený palec) |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Značka Gehwol
Eduard Gerlach GmbH so svojimi dvoma značkami GEHWOL a GERLACH TECHNIK je jedným z najvýznamnejších dodávateľov kompletného sortimentu produktov starostlivosti o nohy a vybavenia pre ambulancie a kozmetické inštitúty.
Tam, ako aj v lekárňach, sú produkty GEHWOL najpredávanejšou kozmetikou pre starostlivosť o nohy – a najznámejšou v celej krajine. „Všetko pre zdravie nôh“: V súlade s týmto mottom sa Gerlach od roku 1868 stará o zdravie nôh ľudí na celom svete.
V Nemecku sa dlhoročne etablovaná spoločnosť spolieha na exkluzívne partnerstvo s lekárňami, pracoviskami starostlivosti o nohy a kozmetickými inštitútmi. Výsledkom tohto spojenia je vysoký štandard kvality produktov Gerlach.
Tradičné hodnoty
Už 150 rokov je v centre nášho konania jedna otázka: Čo môžeme urobiť, aby sme našim nohám dali trochu viac pohody? Naša značka: GEHWOL sa zrodila z tejto motivácie. Odpovede na túto otázku nenájdeme sami vo forme kvalitných prípravkov, prírodných receptúr a inovatívnych technológií. Existujú rôzne zložky, ktoré prispievajú k výsledku. Základom sú naše hodnoty.
Inovácia
Gehwol sa považuje za hybnú silu profesionálnej starostlivosti o nohy a priekopníka na trhu starostlivosti o nohy. Spoločnosť sa zrodila z inovácie - krému na nohy. V budúcnosti by mala pokračovať v raste prostredníctvom inovácií pre nové nápady na produkty.
Kvalita
Pre zabezpečenie kvality v Gerlachu platia prísne pravidlá. Starostlivý výber surovín, svedomitosť pri výrobe produktov a kontrola hotových výrobkov zaručujú trvalo vysokú kvalitu.
Zákazník
Spoločnosť sa svojimi produktmi stará o „dobre chodidiel“ už 150 rokov a aj v budúcnosti bude robiť všetko pre to, aby boli zdravé. Pomáhať zákazníkom s problémami s nohami a uspokojovať ich potreby a priania je pre Gerlach nevyhnutné. Značky Gerlasan a Gerlavit rozširujú sortiment o produkty starostlivosti o telo.
Príroda
Pri vývoji produktov v Gerlachu sa kladie dôraz na prírodné zložky a použitie esenciálnych olejov. Gerlach predstavuje leitmotív: Prírodná sila pre pohodu nôh. Mnohé produkty GEHWOL sú založené na tom najlepšom z prírody. Tu zohráva hlavnú úlohu čistota a prirodzenosť, účinnosť a trvácnosť.
Aby naše nohy boli zdravé
Poslaním značky Gehwol je ďalej rozvíjať trh profesionálnej starostlivosti o nohy. Gehwol miluje a urobí všetko pre to, aby boli zdravé. Kompetentný tím z rôznych oddelení v spoločnosti rozvíja nápady, ktoré nielen zodpovedajú aktuálnym požiadavkám trhu. Gehwol sa tiež snaží sledovať trendy, aby mohol slúžiť budúcemu trhu. Aj v budúcnosti chce spoločnosť povedať: O nohy, ktoré sa veľa pohybujú, by ste sa mali s GEHWOL vždy starať.
História
V roku 1868 vyučený chemik Eduard Gerlach prevzal po svojom otcovi tradičnú predajňu potravín a pridal k podniku nový obchodný priestor - drogériu. Starostlivosť o nohy nebola v tom čase hlavnou činnosťou, ale čoskoro by mala byť. Pretože Gerlach rozpoznal znaky doby: Dobrá, pohodlná kožená obuv ešte nebola produktom pre bežného občana, ktorý bol ako robotníci v továrni alebo poľnohospodári vystavení extrémnemu zaťaženiu nôh.
Gerlach svojimi pozorovaniami vedel, aké nepríjemne bolestivé môžu byť rany a pľuzgiere. V roku 1882 pod názvom E. GERLACH’S PRAESERVATIV CREAM uviedol na trh prvý priemyselne vyrábaný krém na nohy na svete.
Od potašového kúpeľa po krém na starostlivosť o nohy
Potašový kúpeľ nôh bol známy svojimi vlastnosťami zmäkčovania rohovky a hojenia rán, no sotva sa dal použiť počas dlhých pochodov, ktoré boli v tom čase bežné. Preto Eduard Gerlach hľadal praktické riešenie, ktoré by poskytovalo ochranu pred vredmi a pľuzgiermi a bolo cenovo dostupné pre každého.
V roku 1882 priniesol na trh krém, ktorý pozostával z nenasýtených mastných kyselín, špeciálneho lekárskeho mydla a minerálnych lubrikantov - PRAESERVATIV-CREAM E. GERLACHA. Produkt, ocenený mnohými medzinárodnými oceneniami, ohlásil novú éru: zrodil sa riešenie problémov a starostlivosť o nohy sa stala cenovo dostupnou pre široké vrstvy obyvateľstva.
Gerlach tak vytvoril predpoklady pre vznik všeobecného povedomia o starostlivosti o nohy vo všetkých vrstvách spoločnosti.
GEHWOL - Všetko pre pohodu nôh
Odvtedy je spoločnosť partnerom, priateľom a zdrojom inšpirácie pre profesionálnu a domácu starostlivosť o nohy v Nemecku a na medzinárodnej úrovni. A tak je samozrejmé, že starostlivosť o nohy dostala názov značky, ktorý hrdo vyjadruje tento sebaobraz: GEHWOL.
Všetko pre pohodu nôh. S nápisom "Výroba farmaceutických, chemicko-technických prípravkov: prostriedky na boľavé a spotené nohy" bola ochranná známka GEHWOL zaregistrovaná v roku 1910 a neskôr zaregistrovaná v úlohe ochrannej známky cisárskeho patentového úradu.
Dnes je GEHWOL podľa výsledkov prieskumu trhu najznámejšou a zároveň jednou z najobľúbenejších značiek starostlivosti o nohy a dokonca aj najčastejšie používanou značkou starostlivosti o nohy v špecializovaných predajniach v Nemecku.
FUSSKRAFT - výhradne pre špecialistov na nohy
Partnerstvo so špecialistom na nohy je jedným z dôvodov, prečo sa vynález krému na nohy stal úspešným aj po dnešnom dátume: V povojnovom Nemecku sa profesionálna starostlivosť o nohy začala etablovať ako nezávislá služba na zdravotníckom trhu, pôvodne z popis práce kúpača.
Špecialisti na nohy majú najlepší prehľad o zdraví nôh svojich zákazníkov. Práve oni môžu dať tie najlepšie odporúčania pre vývoj produktov starostlivosti o nohy. Z tohto dôvodu Gerlach v roku 1961 uviedol na trh GEHWOL FUSSKRAFT, sériu produktov, ktorá je výlučne zameraná na potreby postupov starostlivosti o nohy, je dostupná iba tam, a preto je úzko spojená s poradenskými schopnosťami odborníkov na nohy.
Priekopnícka práca aj v technických zariadeniach
Od roku 1965 sa ponuka rozširovala: Divízia GERLACH TECHNIK vznikla ako reakcia na rozširujúci sa trh služieb. Rovnako ako v prípravnej oblasti, aj technické vybavenie ťaží z tradične blízkeho vzťahu s odborníkom na chodidlá:
Impulzy vždy pochádzajú z jeho praxe, ktorú spoločnosť preberá a premieňa na ponuku podľa potrieb profesionála. Užívateľská prívetivosť, praktickosť, technický výkon, ergonómia, jednoduchosť, dizajn a hygiena sú na to ideálnym návodom.