Roztok na kurie oká Gehwol Hühneraugen Tinktur 15 ml

Kód: 1025901
€8,30 / ks
NA SKLADE

Veľmi účinný nemecký roztok na ošetrenie kurieho oka.

Balenie obsahuje 15 ml

Detailné informácie

Podrobný popis

Roztok na kurie oká od nemeckej značky Gehwol zmäkčí kožu a umožní jednoduché odstránenie kurích ôk a mozoľov z chodidla alebo ruky. Tinktúru nanesiete priamo na kurie oko alebo mozoľ a necháte pôsobiť. Účinná látka je kyselina salicylová (Ph.Eur). Pozor, produkt je veľmi účinný.

Upozornenie! Zabráňte kontaktu s očami a sliznicami! Chráňte pred deťmi! Skladujte pri teplote do 25° C. Pred použitím prečítajte príbalový leták. Nie je vhodný pre diabetikov.

Roztok na kurie oká Gehwol Hühneraugen Tinktur

Rýchle zmäkčenie hrubej kože kurieho oka alebo mozoľu

  • Účinná látka kyselina salicylová
  • Účinný produkt na odstránenie kurieho oka alebo hrubého mozolu

Balenie obsahuje 15 ml

Účinná látka:

Kyselina salicylová (Ph. Eur.) Oblasti použitia: Kurie oko

Kontraindikácie:

Gehwol Hühneraugen Tinktur sa nesmie užívať pri precitlivenosti na kyselinu salicylovú, salicyláty alebo niektorú z ďalších zložiek lieku, u dojčiat. u pacientov s poruchou funkcie obličiek (renálna insuficiencia).

Gehwol Hühneraugen Tinktur možno počas tehotenstva používať len na malé plochy (plocha menšia ako 5 cm2).Gehwol Hühneraugen tinktúra GEHWOL sa nesmie používať na dojčiace prsia. Musí sa zabrániť náhodnému požitiu kyseliny salicylovej dieťaťom prostredníctvom kontaktu s ošetrovanou oblasťou. Ak lekár považuje za nevyhnutné pravidelné ošetrovanie veľkých plôch kože Gehwol Hühneraugen Tinktur dojčenie treba zavčasu ukončiť, pretože nemožno vylúčiť riziko nedostatočnej detoxikácie u novorodencov.

Pre deti sa nesmie prekročiť denná dávka 0,2 g kyseliny salicylovej (zodpovedá 1,4 g Gehwol Hühneraugen)

Vedľajšie účinky:

Zriedkavo sa vyskytujú lokálne podráždenia kože (pocit pálenia a začervenanie). Veľmi zriedkavo sa pri kontakte s liekom môžu vyskytnúť alergické kožné reakcie.

Upozornenie:

Gehwol Hühneraugen Tinktur sa nesmie dostať do kontaktu so sliznicami, najmä je potrebné zabrániť kontaktu s očami. Priepustnosť kože pre kyselinu salicylovú môže zahŕňať pri kožných ochoreniach spojených so začervenaním a zápalom (napr. psoriatická erytrodermia) alebo s povrchovými mokvajúcimi zmenami na koži.

Interakcie:

Kyselina salicylová môže zvýšiť priepustnosť kože pre iné lokálne aplikované lieky. Kyselina salicylová absorbovaná kožou môže zvýšiť nežiaduce účinky metotrexátu a účinky perorálnych antidiabetík typu sulfonylmočoviny na zníženie hladiny cukru v krvi.

Zloženie Gehwol Hühneraugen Tinktur:

100 g roztoku obsahuje: účinnú látku: kyselina salicylová (Ph.Eur.) 14,0 g ostatné zložky: kyselina octová 99%, pyroxylín, 2-etoxyetanol, prírodný ricínový olej, levomentol, etylacetát, éter, Ponceau 4R (E124 ) Perm .-No. 6495467,00,00 PZN 02159360

Dodatočné parametre

Kategória: Gehwol, Kurie oko
Problém: Kurie oko

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Značka Gehwol

Eduard Gerlach GmbH so svojimi dvoma značkami GEHWOL a GERLACH TECHNIK je jedným z najvýznamnejších dodávateľov kompletného sortimentu produktov starostlivosti o nohy a vybavenia pre ambulancie a kozmetické inštitúty.

Tam, ako aj v lekárňach, sú produkty GEHWOL najpredávanejšou kozmetikou pre starostlivosť o nohy – a najznámejšou v celej krajine. „Všetko pre zdravie nôh“: V súlade s týmto mottom sa Gerlach od roku 1868 stará o zdravie nôh ľudí na celom svete.

V Nemecku sa dlhoročne etablovaná spoločnosť spolieha na exkluzívne partnerstvo s lekárňami, pracoviskami starostlivosti o nohy a kozmetickými inštitútmi. Výsledkom tohto spojenia je vysoký štandard kvality produktov Gerlach.

Tradičné hodnoty

Už 150 rokov je v centre nášho konania jedna otázka: Čo môžeme urobiť, aby sme našim nohám dali trochu viac pohody? Naša značka: GEHWOL sa zrodila z tejto motivácie. Odpovede na túto otázku nenájdeme sami vo forme kvalitných prípravkov, prírodných receptúr a inovatívnych technológií. Existujú rôzne zložky, ktoré prispievajú k výsledku. Základom sú naše hodnoty.

Inovácia

Gehwol sa považuje za hybnú silu profesionálnej starostlivosti o nohy a priekopníka na trhu starostlivosti o nohy. Spoločnosť sa zrodila z inovácie - krému na nohy. V budúcnosti by mala pokračovať v raste prostredníctvom inovácií pre nové nápady na produkty.

Kvalita

Pre zabezpečenie kvality v Gerlachu platia prísne pravidlá. Starostlivý výber surovín, svedomitosť pri výrobe produktov a kontrola hotových výrobkov zaručujú trvalo vysokú kvalitu.

Zákazník

Spoločnosť sa svojimi produktmi stará o „dobre chodidiel“ už 150 rokov a aj v budúcnosti bude robiť všetko pre to, aby boli zdravé. Pomáhať zákazníkom s problémami s nohami a uspokojovať ich potreby a priania je pre Gerlach nevyhnutné. Značky Gerlasan a Gerlavit rozširujú sortiment o produkty starostlivosti o telo.

Príroda

Pri vývoji produktov v Gerlachu sa kladie dôraz na prírodné zložky a použitie esenciálnych olejov. Gerlach predstavuje leitmotív: Prírodná sila pre pohodu nôh. Mnohé produkty GEHWOL sú založené na tom najlepšom z prírody. Tu zohráva hlavnú úlohu čistota a prirodzenosť, účinnosť a trvácnosť.

Aby naše nohy boli zdravé

Poslaním značky Gehwol je ďalej rozvíjať trh profesionálnej starostlivosti o nohy. Gehwol miluje a urobí všetko pre to, aby boli zdravé. Kompetentný tím z rôznych oddelení v spoločnosti rozvíja nápady, ktoré nielen zodpovedajú aktuálnym požiadavkám trhu. Gehwol sa tiež snaží sledovať trendy, aby mohol slúžiť budúcemu trhu. Aj v budúcnosti chce spoločnosť povedať: O nohy, ktoré sa veľa pohybujú, by ste sa mali s GEHWOL vždy starať.

História

V roku 1868 vyučený chemik Eduard Gerlach prevzal po svojom otcovi tradičnú predajňu potravín a pridal k podniku nový obchodný priestor - drogériu. Starostlivosť o nohy nebola v tom čase hlavnou činnosťou, ale čoskoro by mala byť. Pretože Gerlach rozpoznal znaky doby: Dobrá, pohodlná kožená obuv ešte nebola produktom pre bežného občana, ktorý bol ako robotníci v továrni alebo poľnohospodári vystavení extrémnemu zaťaženiu nôh.

Gerlach svojimi pozorovaniami vedel, aké nepríjemne bolestivé môžu byť rany a pľuzgiere. V roku 1882 pod názvom E. GERLACH’S PRAESERVATIV CREAM uviedol na trh prvý priemyselne vyrábaný krém na nohy na svete.

Od potašového kúpeľa po krém na starostlivosť o nohy

Potašový kúpeľ nôh bol známy svojimi vlastnosťami zmäkčovania rohovky a hojenia rán, no sotva sa dal použiť počas dlhých pochodov, ktoré boli v tom čase bežné. Preto Eduard Gerlach hľadal praktické riešenie, ktoré by poskytovalo ochranu pred vredmi a pľuzgiermi a bolo cenovo dostupné pre každého.

V roku 1882 priniesol na trh krém, ktorý pozostával z nenasýtených mastných kyselín, špeciálneho lekárskeho mydla a minerálnych lubrikantov - PRAESERVATIV-CREAM E. GERLACHA. Produkt, ocenený mnohými medzinárodnými oceneniami, ohlásil novú éru: zrodil sa riešenie problémov a starostlivosť o nohy sa stala cenovo dostupnou pre široké vrstvy obyvateľstva.

Gerlach tak vytvoril predpoklady pre vznik všeobecného povedomia o starostlivosti o nohy vo všetkých vrstvách spoločnosti.

GEHWOL - Všetko pre pohodu nôh

Odvtedy je spoločnosť partnerom, priateľom a zdrojom inšpirácie pre profesionálnu a domácu starostlivosť o nohy v Nemecku a na medzinárodnej úrovni. A tak je samozrejmé, že starostlivosť o nohy dostala názov značky, ktorý hrdo vyjadruje tento sebaobraz: GEHWOL.

Všetko pre pohodu nôh. S nápisom "Výroba farmaceutických, chemicko-technických prípravkov: prostriedky na boľavé a spotené nohy" bola ochranná známka GEHWOL zaregistrovaná v roku 1910 a neskôr zaregistrovaná v úlohe ochrannej známky cisárskeho patentového úradu.

Dnes je GEHWOL podľa výsledkov prieskumu trhu najznámejšou a zároveň jednou z najobľúbenejších značiek starostlivosti o nohy a dokonca aj najčastejšie používanou značkou starostlivosti o nohy v špecializovaných predajniach v Nemecku.

FUSSKRAFT - výhradne pre špecialistov na nohy

Partnerstvo so špecialistom na nohy je jedným z dôvodov, prečo sa vynález krému na nohy stal úspešným aj po dnešnom dátume: V povojnovom Nemecku sa profesionálna starostlivosť o nohy začala etablovať ako nezávislá služba na zdravotníckom trhu, pôvodne z popis práce kúpača.

Špecialisti na nohy majú najlepší prehľad o zdraví nôh svojich zákazníkov. Práve oni môžu dať tie najlepšie odporúčania pre vývoj produktov starostlivosti o nohy. Z tohto dôvodu Gerlach v roku 1961 uviedol na trh GEHWOL FUSSKRAFT, sériu produktov, ktorá je výlučne zameraná na potreby postupov starostlivosti o nohy, je dostupná iba tam, a preto je úzko spojená s poradenskými schopnosťami odborníkov na nohy.

Priekopnícka práca aj v technických zariadeniach

Od roku 1965 sa ponuka rozširovala: Divízia GERLACH TECHNIK vznikla ako reakcia na rozširujúci sa trh služieb. Rovnako ako v prípravnej oblasti, aj technické vybavenie ťaží z tradične blízkeho vzťahu s odborníkom na chodidlá:

Impulzy vždy pochádzajú z jeho praxe, ktorú spoločnosť preberá a premieňa na ponuku podľa potrieb profesionála. Užívateľská prívetivosť, praktickosť, technický výkon, ergonómia, jednoduchosť, dizajn a hygiena sú na to ideálnym návodom.