Peeling na chodidlá s bambusom Gehwol Fusskraft Soft Feet Peeling 125 ml

Kód: 1120700
€13,50 / ks
NA SKLADE

Peeling na chodidlá s bamusovým granulátom vyhladí kožu na chodidle a päte. Peeling obsahuje bambusový granulát, kryštály cukru, ktoré obrúsia odumretú vrstvu kože. Jojobový vosk, avokádový olej, vitamín E a extrakt z medu zlepšia vzhľad kože.

Pre maximálny účinok peeling aplikujte v sprche keď je pokožka chodidiel mokrá. Peeling vmasírujte do kože na chodidlách a pätách. Po masáži spláchnite vodou.

Produkt je dermatologicky testovaný a je vhodný aj pre diabetikov

Peeling na chodidlá s bambusom Gehwol Fusskraft Soft Feet Peeling

  • Odstráni odumretú vrstvu kože
  • Koža je na dotyk príjemne hladká a pružná
  • Chodidlá sú na pohľad zdravé a príťažlivé
  • Obsahuje avokádový olej a bambusový granulát

Balenie obsahuje 125 ml

Detailné informácie

Podrobný popis

S peelingom Gehwol Fusskraft Soft Feet sú nohy a chodidlá hladké

GEHWOL FUSSKRAFT Soft Feet Peeling jemne a dôkladne odstraňuje odumreté kožné bunky, obnovuje povrch pokožky a vyhladzuje ju. Prírodné bambusové granule a jojobový vosk podporujú jemnú masáž a aktivujú krvný obeh v pokožke. Kryštály cukru uľahčujú rýchle odstránenie uvoľnených šupiniek kože.

Avokádový olej a medový extrakt dodávajú pokožke cenné ošetrujúce látky, vitamín E ju chráni a zabraňuje predčasnému starnutiu pokožky. Pokožka je lepšie prekrvená, pripravená na následnú starostlivosť a tým sa uľahčuje vstrebávanie cenných účinných látok.

Peeling sa najjednoduchšie aplikuje v sprche. Pokožku dobre hydratujte, potom naneste peeling a vmasírujte. Kryštáliky cukru uvoľnia hrubšie šupinky šupky a bambusové zrniečka urobia jemné vyhladenie. Po masáži opláchnite zvyšné peelingové telíčka spolu s uvoľnenými šupinkami pokožky.

GEHWOL FUSSKRAFT Soft Feet Lotion alebo Soft Feet Cream ideálne dopĺňa kompletnú starostlivosť o vaše nohy a chodidlá

Peeling Gehwol Soft Feet je vhodný na tento typ pokožky:

  • normálna pleť
  • drsná koža
  • šupinatá koža
  • drsná koža
  • suchá koža

Aktívne zložky peelingu Gehwol Soft Feet

  • bambus
  • Jojobový olej
  • Avokádový olej
  • Medový extrakt
  • Acetát vitamínu E

Forma: peelingový krém

Oblasti použitia 

  • chodidlo
  • nohu

Peeling Gehwol Soft feet je dermatologicky testovaný a je vhodný aj pre diabetikov. Neobsahuje škodlivé parabény

Gehwol Soft Feet Peeling je účinný:

  • proti mozolom
  • na relax / wellness

Zloženie Gehwol Soft Feet Peeling

Sacharóza, voda (voda), glycerín, persea gratissima (avokádový) olej, izopropylpalmitát, extrakt zo stonky Bambusa Arundinacea (bambus), stearát sacharózy, parfum (vôňa), extrakt z melu (med), tokoferylacetát, metylpropanediol, metylpropanediol , xantánová guma, jojobový ester, sorbát draselný, kyselina sorbová, CI 77289

Dodatočné parametre

Kategória: Gehwol, Suchá pokožka na chodidlách
Problém: Suchá pokožka

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Značka Gehwol

Eduard Gerlach GmbH so svojimi dvoma značkami GEHWOL a GERLACH TECHNIK je jedným z najvýznamnejších dodávateľov kompletného sortimentu produktov starostlivosti o nohy a vybavenia pre ambulancie a kozmetické inštitúty.

Tam, ako aj v lekárňach, sú produkty GEHWOL najpredávanejšou kozmetikou pre starostlivosť o nohy – a najznámejšou v celej krajine. „Všetko pre zdravie nôh“: V súlade s týmto mottom sa Gerlach od roku 1868 stará o zdravie nôh ľudí na celom svete.

V Nemecku sa dlhoročne etablovaná spoločnosť spolieha na exkluzívne partnerstvo s lekárňami, pracoviskami starostlivosti o nohy a kozmetickými inštitútmi. Výsledkom tohto spojenia je vysoký štandard kvality produktov Gerlach.

Tradičné hodnoty

Už 150 rokov je v centre nášho konania jedna otázka: Čo môžeme urobiť, aby sme našim nohám dali trochu viac pohody? Naša značka: GEHWOL sa zrodila z tejto motivácie. Odpovede na túto otázku nenájdeme sami vo forme kvalitných prípravkov, prírodných receptúr a inovatívnych technológií. Existujú rôzne zložky, ktoré prispievajú k výsledku. Základom sú naše hodnoty.

Inovácia

Gehwol sa považuje za hybnú silu profesionálnej starostlivosti o nohy a priekopníka na trhu starostlivosti o nohy. Spoločnosť sa zrodila z inovácie - krému na nohy. V budúcnosti by mala pokračovať v raste prostredníctvom inovácií pre nové nápady na produkty.

Kvalita

Pre zabezpečenie kvality v Gerlachu platia prísne pravidlá. Starostlivý výber surovín, svedomitosť pri výrobe produktov a kontrola hotových výrobkov zaručujú trvalo vysokú kvalitu.

Zákazník

Spoločnosť sa svojimi produktmi stará o „dobre chodidiel“ už 150 rokov a aj v budúcnosti bude robiť všetko pre to, aby boli zdravé. Pomáhať zákazníkom s problémami s nohami a uspokojovať ich potreby a priania je pre Gerlach nevyhnutné. Značky Gerlasan a Gerlavit rozširujú sortiment o produkty starostlivosti o telo.

Príroda

Pri vývoji produktov v Gerlachu sa kladie dôraz na prírodné zložky a použitie esenciálnych olejov. Gerlach predstavuje leitmotív: Prírodná sila pre pohodu nôh. Mnohé produkty GEHWOL sú založené na tom najlepšom z prírody. Tu zohráva hlavnú úlohu čistota a prirodzenosť, účinnosť a trvácnosť.

Aby naše nohy boli zdravé

Poslaním značky Gehwol je ďalej rozvíjať trh profesionálnej starostlivosti o nohy. Gehwol miluje a urobí všetko pre to, aby boli zdravé. Kompetentný tím z rôznych oddelení v spoločnosti rozvíja nápady, ktoré nielen zodpovedajú aktuálnym požiadavkám trhu. Gehwol sa tiež snaží sledovať trendy, aby mohol slúžiť budúcemu trhu. Aj v budúcnosti chce spoločnosť povedať: O nohy, ktoré sa veľa pohybujú, by ste sa mali s GEHWOL vždy starať.

História

V roku 1868 vyučený chemik Eduard Gerlach prevzal po svojom otcovi tradičnú predajňu potravín a pridal k podniku nový obchodný priestor - drogériu. Starostlivosť o nohy nebola v tom čase hlavnou činnosťou, ale čoskoro by mala byť. Pretože Gerlach rozpoznal znaky doby: Dobrá, pohodlná kožená obuv ešte nebola produktom pre bežného občana, ktorý bol ako robotníci v továrni alebo poľnohospodári vystavení extrémnemu zaťaženiu nôh.

Gerlach svojimi pozorovaniami vedel, aké nepríjemne bolestivé môžu byť rany a pľuzgiere. V roku 1882 pod názvom E. GERLACH’S PRAESERVATIV CREAM uviedol na trh prvý priemyselne vyrábaný krém na nohy na svete.

Od potašového kúpeľa po krém na starostlivosť o nohy

Potašový kúpeľ nôh bol známy svojimi vlastnosťami zmäkčovania rohovky a hojenia rán, no sotva sa dal použiť počas dlhých pochodov, ktoré boli v tom čase bežné. Preto Eduard Gerlach hľadal praktické riešenie, ktoré by poskytovalo ochranu pred vredmi a pľuzgiermi a bolo cenovo dostupné pre každého.

V roku 1882 priniesol na trh krém, ktorý pozostával z nenasýtených mastných kyselín, špeciálneho lekárskeho mydla a minerálnych lubrikantov - PRAESERVATIV-CREAM E. GERLACHA. Produkt, ocenený mnohými medzinárodnými oceneniami, ohlásil novú éru: zrodil sa riešenie problémov a starostlivosť o nohy sa stala cenovo dostupnou pre široké vrstvy obyvateľstva.

Gerlach tak vytvoril predpoklady pre vznik všeobecného povedomia o starostlivosti o nohy vo všetkých vrstvách spoločnosti.

GEHWOL - Všetko pre pohodu nôh

Odvtedy je spoločnosť partnerom, priateľom a zdrojom inšpirácie pre profesionálnu a domácu starostlivosť o nohy v Nemecku a na medzinárodnej úrovni. A tak je samozrejmé, že starostlivosť o nohy dostala názov značky, ktorý hrdo vyjadruje tento sebaobraz: GEHWOL.

Všetko pre pohodu nôh. S nápisom "Výroba farmaceutických, chemicko-technických prípravkov: prostriedky na boľavé a spotené nohy" bola ochranná známka GEHWOL zaregistrovaná v roku 1910 a neskôr zaregistrovaná v úlohe ochrannej známky cisárskeho patentového úradu.

Dnes je GEHWOL podľa výsledkov prieskumu trhu najznámejšou a zároveň jednou z najobľúbenejších značiek starostlivosti o nohy a dokonca aj najčastejšie používanou značkou starostlivosti o nohy v špecializovaných predajniach v Nemecku.

FUSSKRAFT - výhradne pre špecialistov na nohy

Partnerstvo so špecialistom na nohy je jedným z dôvodov, prečo sa vynález krému na nohy stal úspešným aj po dnešnom dátume: V povojnovom Nemecku sa profesionálna starostlivosť o nohy začala etablovať ako nezávislá služba na zdravotníckom trhu, pôvodne z popis práce kúpača.

Špecialisti na nohy majú najlepší prehľad o zdraví nôh svojich zákazníkov. Práve oni môžu dať tie najlepšie odporúčania pre vývoj produktov starostlivosti o nohy. Z tohto dôvodu Gerlach v roku 1961 uviedol na trh GEHWOL FUSSKRAFT, sériu produktov, ktorá je výlučne zameraná na potreby postupov starostlivosti o nohy, je dostupná iba tam, a preto je úzko spojená s poradenskými schopnosťami odborníkov na nohy.

Priekopnícka práca aj v technických zariadeniach

Od roku 1965 sa ponuka rozširovala: Divízia GERLACH TECHNIK vznikla ako reakcia na rozširujúci sa trh služieb. Rovnako ako v prípravnej oblasti, aj technické vybavenie ťaží z tradične blízkeho vzťahu s odborníkom na chodidlá:

Impulzy vždy pochádzajú z jeho praxe, ktorú spoločnosť preberá a premieňa na ponuku podľa potrieb profesionála. Užívateľská prívetivosť, praktickosť, technický výkon, ergonómia, jednoduchosť, dizajn a hygiena sú na to ideálnym návodom.