Kúpeľ na nohy s tvrdou pokožkou - Gehwol Fusskraft Kräuterbad 400g

Kód: 1111516
€10,99 / ks
NA SKLADE

Granule na prípravu kúpeľa, ktorý pomôže odstrániť tvrdú a hrubú kožu z chodidiel. Obsahuje esenciálne oleje z horskej borovice, levandule a rozmarínu. Účinne zmäkčí aj hrubú a zanedbanú kožu na pätách a chodidle.

Po kúpeli sú chodidlá voňavé a mäkké.

Produkt je dermatologicky testovaný a je vhodný aj pre diabetikov.

Návod na prípravu: Do 4 litrov teplej vody nasypte 1 polievkovú lyžicu granúl a nechajte rozpustiť. Maximálny účinok dosiahnete pri kúpaní medzi 10 - 15 minút.

Kúpeľ na nohy s tvrdou pokožkou - Gehwol Fusskraft Kräuterbad 400g

  • Obsahuje olej z horskej borovice
  • Odstráni z chodidiel hrubú a tvrdú kožu
  • Zanechá chodidlá voňavé
  • Zlepší ochranu nôh proti plesni

Balenie obsahuje 400 g

Detailné informácie

Podrobný popis

Pripravte si voňavý bylinný kúpeľ na nohy s Gehwol Fusskraft Kräuterbad

Osvedčená kombinácia účinných látok z esenciálnych olejov borovice horskej, rozmarínu a levandule na prírodnej báze pomáha pri mnohých ťažkostiach nôh. Dokonca aj tvrdohlavé mozole, mozole a kurie oká sú dôkladne zmäkčené.

Bylinkový kúpeľ je ideálny na zhrubnuté a popraskané chodidlá (praskliny, praskliny a začervenanie). Intenzívne čistí a trvalo zbavuje zápachu. Nadmerné potenie nôh sa normalizuje a odstraňuje nepríjemný zápach nôh.

Bylinný kúpeľ GEHWOL FUSSKRAFT posilní chodidlá. Zostáva dlhotrvajúci príjemný pocit sviežosti.

Pri pravidelnom používaní poskytuje bylinkový kúpeľ GEHWOL FUSSKRAFT zdravé a upravené nohy.

Kúpeľ s Gehwol Kräuterbad je vhodná pre tento typ pokožky:

  • suchá koža
  • drsná koža
  • popraskaná koža
  • drsná koža
  • šupinatá koža
  • normálna pleť

Aktívne zložky Gehwol Kräuterbad

  • Urea
  • Rozmarínový olej
  • Olej z borovice horskej
  • Levanduľový olej
  • Bojovník
  • Eukalyptový olej

Forma: soľ do kúpeľa

Oblasti použitia Gehwol Kräuterbad

  • chodidlo

Kúpeľ na nohy Gehwol Kräuterbad je dermatologicky testovaný a je vhodný aj pre diabetikov. Obsahuje urea. Neobsahuje škodlivé parabény. Vegánsky produkt.

Kúpeľ Gehwol Kräuterbad pôsobí:

  • proti zápachu nôh
  • proti poteniu nôh
  • proti mozolom
  • proti kukurici
  • proti páleniu nôh
  • proti bolesti nôh

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Značka Gehwol

Eduard Gerlach GmbH so svojimi dvoma značkami GEHWOL a GERLACH TECHNIK je jedným z najvýznamnejších dodávateľov kompletného sortimentu produktov starostlivosti o nohy a vybavenia pre ambulancie a kozmetické inštitúty.

Tam, ako aj v lekárňach, sú produkty GEHWOL najpredávanejšou kozmetikou pre starostlivosť o nohy – a najznámejšou v celej krajine. „Všetko pre zdravie nôh“: V súlade s týmto mottom sa Gerlach od roku 1868 stará o zdravie nôh ľudí na celom svete.

V Nemecku sa dlhoročne etablovaná spoločnosť spolieha na exkluzívne partnerstvo s lekárňami, pracoviskami starostlivosti o nohy a kozmetickými inštitútmi. Výsledkom tohto spojenia je vysoký štandard kvality produktov Gerlach.

Tradičné hodnoty

Už 150 rokov je v centre nášho konania jedna otázka: Čo môžeme urobiť, aby sme našim nohám dali trochu viac pohody? Naša značka: GEHWOL sa zrodila z tejto motivácie. Odpovede na túto otázku nenájdeme sami vo forme kvalitných prípravkov, prírodných receptúr a inovatívnych technológií. Existujú rôzne zložky, ktoré prispievajú k výsledku. Základom sú naše hodnoty.

Inovácia

Gehwol sa považuje za hybnú silu profesionálnej starostlivosti o nohy a priekopníka na trhu starostlivosti o nohy. Spoločnosť sa zrodila z inovácie - krému na nohy. V budúcnosti by mala pokračovať v raste prostredníctvom inovácií pre nové nápady na produkty.

Kvalita

Pre zabezpečenie kvality v Gerlachu platia prísne pravidlá. Starostlivý výber surovín, svedomitosť pri výrobe produktov a kontrola hotových výrobkov zaručujú trvalo vysokú kvalitu.

Zákazník

Spoločnosť sa svojimi produktmi stará o „dobre chodidiel“ už 150 rokov a aj v budúcnosti bude robiť všetko pre to, aby boli zdravé. Pomáhať zákazníkom s problémami s nohami a uspokojovať ich potreby a priania je pre Gerlach nevyhnutné. Značky Gerlasan a Gerlavit rozširujú sortiment o produkty starostlivosti o telo.

Príroda

Pri vývoji produktov v Gerlachu sa kladie dôraz na prírodné zložky a použitie esenciálnych olejov. Gerlach predstavuje leitmotív: Prírodná sila pre pohodu nôh. Mnohé produkty GEHWOL sú založené na tom najlepšom z prírody. Tu zohráva hlavnú úlohu čistota a prirodzenosť, účinnosť a trvácnosť.

Aby naše nohy boli zdravé

Poslaním značky Gehwol je ďalej rozvíjať trh profesionálnej starostlivosti o nohy. Gehwol miluje a urobí všetko pre to, aby boli zdravé. Kompetentný tím z rôznych oddelení v spoločnosti rozvíja nápady, ktoré nielen zodpovedajú aktuálnym požiadavkám trhu. Gehwol sa tiež snaží sledovať trendy, aby mohol slúžiť budúcemu trhu. Aj v budúcnosti chce spoločnosť povedať: O nohy, ktoré sa veľa pohybujú, by ste sa mali s GEHWOL vždy starať.

História

V roku 1868 vyučený chemik Eduard Gerlach prevzal po svojom otcovi tradičnú predajňu potravín a pridal k podniku nový obchodný priestor - drogériu. Starostlivosť o nohy nebola v tom čase hlavnou činnosťou, ale čoskoro by mala byť. Pretože Gerlach rozpoznal znaky doby: Dobrá, pohodlná kožená obuv ešte nebola produktom pre bežného občana, ktorý bol ako robotníci v továrni alebo poľnohospodári vystavení extrémnemu zaťaženiu nôh.

Gerlach svojimi pozorovaniami vedel, aké nepríjemne bolestivé môžu byť rany a pľuzgiere. V roku 1882 pod názvom E. GERLACH’S PRAESERVATIV CREAM uviedol na trh prvý priemyselne vyrábaný krém na nohy na svete.

Od potašového kúpeľa po krém na starostlivosť o nohy

Potašový kúpeľ nôh bol známy svojimi vlastnosťami zmäkčovania rohovky a hojenia rán, no sotva sa dal použiť počas dlhých pochodov, ktoré boli v tom čase bežné. Preto Eduard Gerlach hľadal praktické riešenie, ktoré by poskytovalo ochranu pred vredmi a pľuzgiermi a bolo cenovo dostupné pre každého.

V roku 1882 priniesol na trh krém, ktorý pozostával z nenasýtených mastných kyselín, špeciálneho lekárskeho mydla a minerálnych lubrikantov - PRAESERVATIV-CREAM E. GERLACHA. Produkt, ocenený mnohými medzinárodnými oceneniami, ohlásil novú éru: zrodil sa riešenie problémov a starostlivosť o nohy sa stala cenovo dostupnou pre široké vrstvy obyvateľstva.

Gerlach tak vytvoril predpoklady pre vznik všeobecného povedomia o starostlivosti o nohy vo všetkých vrstvách spoločnosti.

GEHWOL - Všetko pre pohodu nôh

Odvtedy je spoločnosť partnerom, priateľom a zdrojom inšpirácie pre profesionálnu a domácu starostlivosť o nohy v Nemecku a na medzinárodnej úrovni. A tak je samozrejmé, že starostlivosť o nohy dostala názov značky, ktorý hrdo vyjadruje tento sebaobraz: GEHWOL.

Všetko pre pohodu nôh. S nápisom "Výroba farmaceutických, chemicko-technických prípravkov: prostriedky na boľavé a spotené nohy" bola ochranná známka GEHWOL zaregistrovaná v roku 1910 a neskôr zaregistrovaná v úlohe ochrannej známky cisárskeho patentového úradu.

Dnes je GEHWOL podľa výsledkov prieskumu trhu najznámejšou a zároveň jednou z najobľúbenejších značiek starostlivosti o nohy a dokonca aj najčastejšie používanou značkou starostlivosti o nohy v špecializovaných predajniach v Nemecku.

FUSSKRAFT - výhradne pre špecialistov na nohy

Partnerstvo so špecialistom na nohy je jedným z dôvodov, prečo sa vynález krému na nohy stal úspešným aj po dnešnom dátume: V povojnovom Nemecku sa profesionálna starostlivosť o nohy začala etablovať ako nezávislá služba na zdravotníckom trhu, pôvodne z popis práce kúpača.

Špecialisti na nohy majú najlepší prehľad o zdraví nôh svojich zákazníkov. Práve oni môžu dať tie najlepšie odporúčania pre vývoj produktov starostlivosti o nohy. Z tohto dôvodu Gerlach v roku 1961 uviedol na trh GEHWOL FUSSKRAFT, sériu produktov, ktorá je výlučne zameraná na potreby postupov starostlivosti o nohy, je dostupná iba tam, a preto je úzko spojená s poradenskými schopnosťami odborníkov na nohy.

Priekopnícka práca aj v technických zariadeniach

Od roku 1965 sa ponuka rozširovala: Divízia GERLACH TECHNIK vznikla ako reakcia na rozširujúci sa trh služieb. Rovnako ako v prípravnej oblasti, aj technické vybavenie ťaží z tradične blízkeho vzťahu s odborníkom na chodidlá:

Impulzy vždy pochádzajú z jeho praxe, ktorú spoločnosť preberá a premieňa na ponuku podľa potrieb profesionála. Užívateľská prívetivosť, praktickosť, technický výkon, ergonómia, jednoduchosť, dizajn a hygiena sú na to ideálnym návodom.