Krém na suchú a citlivú pokožku chodidiel Gehwol Lipidro Creme
Kód: 1140805Podrobný popis
Krém Gehwol Lipidro Creme regeneruje suchú a podráždenú pokožku chodidiel
Vysokokvalitné zložky kompenzujú nedostatok lipidov a vlhkosti a privádzajú ochrannú funkciu pokožky do prirodzenej rovnováhy. Urea viaže vodu v hlbších vrstvách pokožky.
Rohovka je zmäkčená a nadmerná regenerácia je znížená. Rakytníkový olej a avokádový olej s vysokým podielom nenasýtených mastných kyselín obnovujú chýbajúce lipidy suchej pokožke a tým znižujú straty vody odparovaním. Túto funkciu podporuje špeciálny extrakt z rias. Alantoín, zložka pagaštanu konského, podporuje regeneráciu pokožky.
Farnesol má antibakteriálny a dezodoračný účinok. Každodenné používanie GEHWOL med Lipidro Creme chráni pred zápachom nôh, atletickou nohou a pôsobí protizápalovo.
Krém Gehwol Lipidro Creme je vhodný na tento typ pokožky:
- suchá koža
- citlivá pokožka
Aktívne zložky krému Gehwol Lipidro Creme
- Urea
- Rakytníkový olej
- Avokádový olej
- Výťažky z morských rias
- Alantoín
- Farnesol
Forma: krém
Frekvencia používania: denne
Oblasti použitia krému Gehwol Lipidro Creme
- chodidlo
- nohu
Krém Gehwol Lipidro Creme je dermatologicky testovaný a je vhodný aj pre diabetikov. Obsahuje urea. Neobsahuje parfémy. Vegánsky produkt.
Krém Lipidro Creme je účinný:
- proti mozolom
- proti svrbeniu
- Ochrana proti plesniam nôh a nechtov
- ako protizápalové opatrenie
Zloženie krému Gehwol Lipidro Creme
Voda (voda), močovina, persea gratissima (avokádový) olej, glycerín, polyglyceryl-3 metylglukózový distearát, izopropylpalmitát, oktyldodekanol, glycerylstearát, cetylalkohol, benzyléter myristát PPG-3, myristyl citismyristát myristát, hydrolyzát V-trietylalkohol , Maris Aqua (morská voda), farnesol, extrakt z Hippophae Rhamnoides (rakytník), alantoín, xantánová guma, fenoxyetanol, metylparabén, etylparabén, kaprylylglykol, propylénglykol, BHT, askorbylpalmitát, kyselina citrónová
Dodatočné parametre
Kategória: | GehwolSuchá pokožka na chodidláchCitlivá pokožka na chodidláchZobraziť ďalšie kategórieSvrbenie pokožky na nohách |
---|---|
Problém: | Suchá pokožka, Citlivá pokožka, Svrbenie pokožky |
Krém na chodidlá Gehwol Lipidro Creme
Značka Gehwol
Eduard Gerlach GmbH so svojimi dvoma značkami GEHWOL a GERLACH TECHNIK je jedným z najvýznamnejších dodávateľov kompletného sortimentu produktov starostlivosti o nohy a vybavenia pre ambulancie a kozmetické inštitúty.
Tam, ako aj v lekárňach, sú produkty GEHWOL najpredávanejšou kozmetikou pre starostlivosť o nohy – a najznámejšou v celej krajine. „Všetko pre zdravie nôh“: V súlade s týmto mottom sa Gerlach od roku 1868 stará o zdravie nôh ľudí na celom svete.
V Nemecku sa dlhoročne etablovaná spoločnosť spolieha na exkluzívne partnerstvo s lekárňami, pracoviskami starostlivosti o nohy a kozmetickými inštitútmi. Výsledkom tohto spojenia je vysoký štandard kvality produktov Gerlach.
Tradičné hodnoty
Už 150 rokov je v centre nášho konania jedna otázka: Čo môžeme urobiť, aby sme našim nohám dali trochu viac pohody? Naša značka: GEHWOL sa zrodila z tejto motivácie. Odpovede na túto otázku nenájdeme sami vo forme kvalitných prípravkov, prírodných receptúr a inovatívnych technológií. Existujú rôzne zložky, ktoré prispievajú k výsledku. Základom sú naše hodnoty.
Inovácia
Gehwol sa považuje za hybnú silu profesionálnej starostlivosti o nohy a priekopníka na trhu starostlivosti o nohy. Spoločnosť sa zrodila z inovácie - krému na nohy. V budúcnosti by mala pokračovať v raste prostredníctvom inovácií pre nové nápady na produkty.
Kvalita
Pre zabezpečenie kvality v Gerlachu platia prísne pravidlá. Starostlivý výber surovín, svedomitosť pri výrobe produktov a kontrola hotových výrobkov zaručujú trvalo vysokú kvalitu.
Zákazník
Spoločnosť sa svojimi produktmi stará o „dobre chodidiel“ už 150 rokov a aj v budúcnosti bude robiť všetko pre to, aby boli zdravé. Pomáhať zákazníkom s problémami s nohami a uspokojovať ich potreby a priania je pre Gerlach nevyhnutné. Značky Gerlasan a Gerlavit rozširujú sortiment o produkty starostlivosti o telo.
Príroda
Pri vývoji produktov v Gerlachu sa kladie dôraz na prírodné zložky a použitie esenciálnych olejov. Gerlach predstavuje leitmotív: Prírodná sila pre pohodu nôh. Mnohé produkty GEHWOL sú založené na tom najlepšom z prírody. Tu zohráva hlavnú úlohu čistota a prirodzenosť, účinnosť a trvácnosť.
Aby naše nohy boli zdravé
Poslaním značky Gehwol je ďalej rozvíjať trh profesionálnej starostlivosti o nohy. Gehwol miluje a urobí všetko pre to, aby boli zdravé. Kompetentný tím z rôznych oddelení v spoločnosti rozvíja nápady, ktoré nielen zodpovedajú aktuálnym požiadavkám trhu. Gehwol sa tiež snaží sledovať trendy, aby mohol slúžiť budúcemu trhu. Aj v budúcnosti chce spoločnosť povedať: O nohy, ktoré sa veľa pohybujú, by ste sa mali s GEHWOL vždy starať.
História
V roku 1868 vyučený chemik Eduard Gerlach prevzal po svojom otcovi tradičnú predajňu potravín a pridal k podniku nový obchodný priestor - drogériu. Starostlivosť o nohy nebola v tom čase hlavnou činnosťou, ale čoskoro by mala byť. Pretože Gerlach rozpoznal znaky doby: Dobrá, pohodlná kožená obuv ešte nebola produktom pre bežného občana, ktorý bol ako robotníci v továrni alebo poľnohospodári vystavení extrémnemu zaťaženiu nôh.
Gerlach svojimi pozorovaniami vedel, aké nepríjemne bolestivé môžu byť rany a pľuzgiere. V roku 1882 pod názvom E. GERLACH’S PRAESERVATIV CREAM uviedol na trh prvý priemyselne vyrábaný krém na nohy na svete.
Od potašového kúpeľa po krém na starostlivosť o nohy
Potašový kúpeľ nôh bol známy svojimi vlastnosťami zmäkčovania rohovky a hojenia rán, no sotva sa dal použiť počas dlhých pochodov, ktoré boli v tom čase bežné. Preto Eduard Gerlach hľadal praktické riešenie, ktoré by poskytovalo ochranu pred vredmi a pľuzgiermi a bolo cenovo dostupné pre každého.
V roku 1882 priniesol na trh krém, ktorý pozostával z nenasýtených mastných kyselín, špeciálneho lekárskeho mydla a minerálnych lubrikantov - PRAESERVATIV-CREAM E. GERLACHA. Produkt, ocenený mnohými medzinárodnými oceneniami, ohlásil novú éru: zrodil sa riešenie problémov a starostlivosť o nohy sa stala cenovo dostupnou pre široké vrstvy obyvateľstva.
Gerlach tak vytvoril predpoklady pre vznik všeobecného povedomia o starostlivosti o nohy vo všetkých vrstvách spoločnosti.
GEHWOL - Všetko pre pohodu nôh
Odvtedy je spoločnosť partnerom, priateľom a zdrojom inšpirácie pre profesionálnu a domácu starostlivosť o nohy v Nemecku a na medzinárodnej úrovni. A tak je samozrejmé, že starostlivosť o nohy dostala názov značky, ktorý hrdo vyjadruje tento sebaobraz: GEHWOL.
Všetko pre pohodu nôh. S nápisom "Výroba farmaceutických, chemicko-technických prípravkov: prostriedky na boľavé a spotené nohy" bola ochranná známka GEHWOL zaregistrovaná v roku 1910 a neskôr zaregistrovaná v úlohe ochrannej známky cisárskeho patentového úradu.
Dnes je GEHWOL podľa výsledkov prieskumu trhu najznámejšou a zároveň jednou z najobľúbenejších značiek starostlivosti o nohy a dokonca aj najčastejšie používanou značkou starostlivosti o nohy v špecializovaných predajniach v Nemecku.
FUSSKRAFT - výhradne pre špecialistov na nohy
Partnerstvo so špecialistom na nohy je jedným z dôvodov, prečo sa vynález krému na nohy stal úspešným aj po dnešnom dátume: V povojnovom Nemecku sa profesionálna starostlivosť o nohy začala etablovať ako nezávislá služba na zdravotníckom trhu, pôvodne z popis práce kúpača.
Špecialisti na nohy majú najlepší prehľad o zdraví nôh svojich zákazníkov. Práve oni môžu dať tie najlepšie odporúčania pre vývoj produktov starostlivosti o nohy. Z tohto dôvodu Gerlach v roku 1961 uviedol na trh GEHWOL FUSSKRAFT, sériu produktov, ktorá je výlučne zameraná na potreby postupov starostlivosti o nohy, je dostupná iba tam, a preto je úzko spojená s poradenskými schopnosťami odborníkov na nohy.
Priekopnícka práca aj v technických zariadeniach
Od roku 1965 sa ponuka rozširovala: Divízia GERLACH TECHNIK vznikla ako reakcia na rozširujúci sa trh služieb. Rovnako ako v prípravnej oblasti, aj technické vybavenie ťaží z tradične blízkeho vzťahu s odborníkom na chodidlá:
Impulzy vždy pochádzajú z jeho praxe, ktorú spoločnosť preberá a premieňa na ponuku podľa potrieb profesionála. Užívateľská prívetivosť, praktickosť, technický výkon, ergonómia, jednoduchosť, dizajn a hygiena sú na to ideálnym návodom.