Krém na nohy s medom a mliekom Gehwol Soft Feet Milch & Honig 125 ml

Kód: 1012407
€13,40 / ks
NA SKLADE

Vitamínový krém na nohy, ktorý zjemní a vyhladí pokožku nôh a chodidiel. Krém obsahuje výťažok z medu a mlieka, avokádový olej a hyalurón na regeneráciu a obranu pokožky. Urea viaže v pokožke vlhkosť a chráni ju pred vysušením a stvrdnutím.

Krém vonia po mede a mlieku.

Krém na nohy s medom a mliekom Gehwol Soft Feet Milch & Honig

  • Zjemní pokožku na nohách a chodidlách
  • Regeneruje vysušenú pokožku
  • Chodila voňajú po mede a mlieku

Produkt je dermatologicky testovaný a je vhodný aj pre diabetikov

Balenie obsahuje 125 ml

Detailné informácie

Podrobný popis

Hydratačný krém chodidlá Gehwol Soft Feet Milch Honig s úžasnou vôňou

GEHWOL FUSSKRAFT Soft Feet Cream obsahuje avokádový olej bohatý na vitamíny a ďalšie cenné lipidy v jemne ošetrujúcom základe. Špeciálny, hĺbkovo účinný hyalurón je absorbovaný pokožkou a môže tak podporovať regeneráciu pokožky a posilniť vlastnú obranyschopnosť pokožky.

V kombinácii s ureou kyselina hyalurónová viaže vlhkosť aj v hlbších vrstvách pokožky a chráni pred tvorbou zrohovatenej kože. Mliečne peptidy a výťažok z medu robia pokožku výrazne hladšou a hladšou.

GEHWOL FUSSKRAFT Soft Feet Cream je hydratačná starostlivosť o chodidlá a nohy, ktorá sa ľahko vstrebáva a zanecháva pokožku zamatovo hebkú. Príjemná vôňa je osviežujúca a sprostredkúva tak istotu dobre ošetrených nôh. Chráni pred atletickou nohou.

Krém Gehwol Soft Feet Milch Honig je vhodný na tento typ pleti:

  • normálna pleť
  • suchá koža
  • drsná koža
  • šupinatá koža
  • popraskaná koža
  • drsná koža

Aktívne zložky krému Soft Feet Milch Honig

  • močovina
  • Mliečny extrakt
  • Medový extrakt
  • Kyselina hyalurónová
  • Avokádový olej
  • Acetát vitamínu E

Forma: krém
Frekvencia používania: Používajte denne

Oblasti použitia krému Gehwol Milch Honig

  • chodidlo

Produkt je dermatologicky testovaný a je vhodný aj pre diabetikov. Obsahuje urea.

Krém Gehwol Soft Feet Milch Honig je účinný:

  • proti mozolom
  • na relax / wellness

Zloženie krému Gehwol Soft Feet Milch Honig

Aqua (voda), močovina, persea gratissima (avokádový) olej, glycerín, polyglyceryl-3 metylglukózový distearát, izopropylpalmitát, glycerylstearát, oktyldodekanol, cetylalkohol, PPG-3 benzyléter myristát, myristyl-myristát, meletyl-myristát (trietyl) Extrakt, hyaluronát sodný, hydrolyzovaný mliečny proteín, tokoferylacetát, xantánová guma, farnesol, kyselina kaprylhydroxamová, etylhexylglycerín, metylpropándiol, fenoxyetanol, metylparabén, etylparabén, kaprylylglykol, parfum (acidát vonný), sodík draselný

Dodatočné parametre

Kategória: Gehwol, Suchá pokožka na chodidlách
Problém: Suchá pokožka
5
1x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
Nevypĺňajte toto pole:
5
EV Avatar autora | 22.7.2021
Veľmi spokojná. Kupujem ich často

Značka Gehwol

Eduard Gerlach GmbH so svojimi dvoma značkami GEHWOL a GERLACH TECHNIK je jedným z najvýznamnejších dodávateľov kompletného sortimentu produktov starostlivosti o nohy a vybavenia pre ambulancie a kozmetické inštitúty.

Tam, ako aj v lekárňach, sú produkty GEHWOL najpredávanejšou kozmetikou pre starostlivosť o nohy – a najznámejšou v celej krajine. „Všetko pre zdravie nôh“: V súlade s týmto mottom sa Gerlach od roku 1868 stará o zdravie nôh ľudí na celom svete.

V Nemecku sa dlhoročne etablovaná spoločnosť spolieha na exkluzívne partnerstvo s lekárňami, pracoviskami starostlivosti o nohy a kozmetickými inštitútmi. Výsledkom tohto spojenia je vysoký štandard kvality produktov Gerlach.

Tradičné hodnoty

Už 150 rokov je v centre nášho konania jedna otázka: Čo môžeme urobiť, aby sme našim nohám dali trochu viac pohody? Naša značka: GEHWOL sa zrodila z tejto motivácie. Odpovede na túto otázku nenájdeme sami vo forme kvalitných prípravkov, prírodných receptúr a inovatívnych technológií. Existujú rôzne zložky, ktoré prispievajú k výsledku. Základom sú naše hodnoty.

Inovácia

Gehwol sa považuje za hybnú silu profesionálnej starostlivosti o nohy a priekopníka na trhu starostlivosti o nohy. Spoločnosť sa zrodila z inovácie - krému na nohy. V budúcnosti by mala pokračovať v raste prostredníctvom inovácií pre nové nápady na produkty.

Kvalita

Pre zabezpečenie kvality v Gerlachu platia prísne pravidlá. Starostlivý výber surovín, svedomitosť pri výrobe produktov a kontrola hotových výrobkov zaručujú trvalo vysokú kvalitu.

Zákazník

Spoločnosť sa svojimi produktmi stará o „dobre chodidiel“ už 150 rokov a aj v budúcnosti bude robiť všetko pre to, aby boli zdravé. Pomáhať zákazníkom s problémami s nohami a uspokojovať ich potreby a priania je pre Gerlach nevyhnutné. Značky Gerlasan a Gerlavit rozširujú sortiment o produkty starostlivosti o telo.

Príroda

Pri vývoji produktov v Gerlachu sa kladie dôraz na prírodné zložky a použitie esenciálnych olejov. Gerlach predstavuje leitmotív: Prírodná sila pre pohodu nôh. Mnohé produkty GEHWOL sú založené na tom najlepšom z prírody. Tu zohráva hlavnú úlohu čistota a prirodzenosť, účinnosť a trvácnosť.

Aby naše nohy boli zdravé

Poslaním značky Gehwol je ďalej rozvíjať trh profesionálnej starostlivosti o nohy. Gehwol miluje a urobí všetko pre to, aby boli zdravé. Kompetentný tím z rôznych oddelení v spoločnosti rozvíja nápady, ktoré nielen zodpovedajú aktuálnym požiadavkám trhu. Gehwol sa tiež snaží sledovať trendy, aby mohol slúžiť budúcemu trhu. Aj v budúcnosti chce spoločnosť povedať: O nohy, ktoré sa veľa pohybujú, by ste sa mali s GEHWOL vždy starať.

História

V roku 1868 vyučený chemik Eduard Gerlach prevzal po svojom otcovi tradičnú predajňu potravín a pridal k podniku nový obchodný priestor - drogériu. Starostlivosť o nohy nebola v tom čase hlavnou činnosťou, ale čoskoro by mala byť. Pretože Gerlach rozpoznal znaky doby: Dobrá, pohodlná kožená obuv ešte nebola produktom pre bežného občana, ktorý bol ako robotníci v továrni alebo poľnohospodári vystavení extrémnemu zaťaženiu nôh.

Gerlach svojimi pozorovaniami vedel, aké nepríjemne bolestivé môžu byť rany a pľuzgiere. V roku 1882 pod názvom E. GERLACH’S PRAESERVATIV CREAM uviedol na trh prvý priemyselne vyrábaný krém na nohy na svete.

Od potašového kúpeľa po krém na starostlivosť o nohy

Potašový kúpeľ nôh bol známy svojimi vlastnosťami zmäkčovania rohovky a hojenia rán, no sotva sa dal použiť počas dlhých pochodov, ktoré boli v tom čase bežné. Preto Eduard Gerlach hľadal praktické riešenie, ktoré by poskytovalo ochranu pred vredmi a pľuzgiermi a bolo cenovo dostupné pre každého.

V roku 1882 priniesol na trh krém, ktorý pozostával z nenasýtených mastných kyselín, špeciálneho lekárskeho mydla a minerálnych lubrikantov - PRAESERVATIV-CREAM E. GERLACHA. Produkt, ocenený mnohými medzinárodnými oceneniami, ohlásil novú éru: zrodil sa riešenie problémov a starostlivosť o nohy sa stala cenovo dostupnou pre široké vrstvy obyvateľstva.

Gerlach tak vytvoril predpoklady pre vznik všeobecného povedomia o starostlivosti o nohy vo všetkých vrstvách spoločnosti.

GEHWOL - Všetko pre pohodu nôh

Odvtedy je spoločnosť partnerom, priateľom a zdrojom inšpirácie pre profesionálnu a domácu starostlivosť o nohy v Nemecku a na medzinárodnej úrovni. A tak je samozrejmé, že starostlivosť o nohy dostala názov značky, ktorý hrdo vyjadruje tento sebaobraz: GEHWOL.

Všetko pre pohodu nôh. S nápisom "Výroba farmaceutických, chemicko-technických prípravkov: prostriedky na boľavé a spotené nohy" bola ochranná známka GEHWOL zaregistrovaná v roku 1910 a neskôr zaregistrovaná v úlohe ochrannej známky cisárskeho patentového úradu.

Dnes je GEHWOL podľa výsledkov prieskumu trhu najznámejšou a zároveň jednou z najobľúbenejších značiek starostlivosti o nohy a dokonca aj najčastejšie používanou značkou starostlivosti o nohy v špecializovaných predajniach v Nemecku.

FUSSKRAFT - výhradne pre špecialistov na nohy

Partnerstvo so špecialistom na nohy je jedným z dôvodov, prečo sa vynález krému na nohy stal úspešným aj po dnešnom dátume: V povojnovom Nemecku sa profesionálna starostlivosť o nohy začala etablovať ako nezávislá služba na zdravotníckom trhu, pôvodne z popis práce kúpača.

Špecialisti na nohy majú najlepší prehľad o zdraví nôh svojich zákazníkov. Práve oni môžu dať tie najlepšie odporúčania pre vývoj produktov starostlivosti o nohy. Z tohto dôvodu Gerlach v roku 1961 uviedol na trh GEHWOL FUSSKRAFT, sériu produktov, ktorá je výlučne zameraná na potreby postupov starostlivosti o nohy, je dostupná iba tam, a preto je úzko spojená s poradenskými schopnosťami odborníkov na nohy.

Priekopnícka práca aj v technických zariadeniach

Od roku 1965 sa ponuka rozširovala: Divízia GERLACH TECHNIK vznikla ako reakcia na rozširujúci sa trh služieb. Rovnako ako v prípravnej oblasti, aj technické vybavenie ťaží z tradične blízkeho vzťahu s odborníkom na chodidlá:

Impulzy vždy pochádzajú z jeho praxe, ktorú spoločnosť preberá a premieňa na ponuku podľa potrieb profesionála. Užívateľská prívetivosť, praktickosť, technický výkon, ergonómia, jednoduchosť, dizajn a hygiena sú na to ideálnym návodom.