Krém na chodidlá so suchou pokožkou - Gehwol Fusskraft Blau 75 ml

Kód: 1110205
€9,99 / ks
NA SKLADE

Vysoko účinný krém na suchú až šupinatú pokožku chodidiel. Prírodné tuky zmenia suché a drsné chodidlá na príťažlivé. Gáfor a chladivý mentol pôsobia proti únave chodidiel po náročnom dni na nohách.

Krém je dermatologicky testovaný a je vhodný aj pre diabetikov.

Gehwol Fusskraft Blau aplikujte v tenkej vrstve a vmasírujte do pokožky.

Krém na chodidlá so suchou pokožkou - Gehwol Fusskraft Blau

  • Zjemní suchú pokožku chodidiel
  • Pôsobí preventívne proti plesni a mykóze
  • Prevencia pred únavou chodidiel
  • Mentol príjemne schladí a prevonia chodidlá

Balenie obsahuje 75 ml

Detailné informácie

Podrobný popis

Krém na suchú pokožku pokožku chodidiel Gehwol Fusskraft Blau

GEHWOL FUSSKRAFT BLAU obsahuje osvedčené aktívne zložky na zabránenie zápachu nôh, atletickej nohy a svrbenia medzi prstami.

Prírodné a pokožke šetrné tuky ako napr B. Lanolín v kombinácii s hydratačným aloe vera a ureou dodávajú suchej, krehkej pokožke nôh potrebnú starostlivosť a robia ju opäť pružnou, pružnou a hladkou.

Prírodné éterické oleje obsiahnuté v GEHWOL FUSSKRAFT BLAU, rozmarín, borovica horská, levanduľa, ako aj povzbudzujúci gáfor a chladivý mentol okamžite zmierňujú pálenie nôh a bolesti nôh. Chodidlo je spevnené.

Typ pleti

  • suchá koža
  • drsná koža
  • popraskaná koža
  • šupinatá koža

Aktívne zložky

  • Olej z borovice horskej
  • Levanduľový olej
  • Rozmarínový olej
  • lanolín
  • Aloe vera
  • urea
  • mentol
  • Bojovník

Forma: krém

Oblasti použitia

  • chodidlo

Produkt obsahuje urea je dermatologicky testovaný a vhodné aj pre diabetikov. Neobsahuje škodlivé parabény.

Krém Gehwol Fusskraft Blau je vhodný:

  • proti zápachu nôh
  • proti poteniu nôh
  • Ochrana proti plesniam nôh a nechtov
  • proti mozolom

Gehwol Fusskraft Blau zloženie:

Aqua (Water), Glycol Stearate SE, Isopropyl Palmitate, Lanolin, Glycerin, Methylpropanediol, Urea, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Oil, Pinus Mugo (Pine) Leaf Oil, Lavandula Angustifolia (Lavender) Oil, Lavandula Hybrida (Lavandin) Oil, Camphor, Menthol, Eucalyptus Globulus (Eucalyptus) Leaf Oil, Parfum (Fragrance), Caprylyl Glycol, Phenylpropanol, Geraniol, Limonene, Linalool

5
1x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
Nevypĺňajte toto pole:
5
JB Avatar autora | 17.4.2021
Je výborný

Značka Gehwol

Eduard Gerlach GmbH so svojimi dvoma značkami GEHWOL a GERLACH TECHNIK je jedným z najvýznamnejších dodávateľov kompletného sortimentu produktov starostlivosti o nohy a vybavenia pre ambulancie a kozmetické inštitúty.

Tam, ako aj v lekárňach, sú produkty GEHWOL najpredávanejšou kozmetikou pre starostlivosť o nohy – a najznámejšou v celej krajine. „Všetko pre zdravie nôh“: V súlade s týmto mottom sa Gerlach od roku 1868 stará o zdravie nôh ľudí na celom svete.

V Nemecku sa dlhoročne etablovaná spoločnosť spolieha na exkluzívne partnerstvo s lekárňami, pracoviskami starostlivosti o nohy a kozmetickými inštitútmi. Výsledkom tohto spojenia je vysoký štandard kvality produktov Gerlach.

Tradičné hodnoty

Už 150 rokov je v centre nášho konania jedna otázka: Čo môžeme urobiť, aby sme našim nohám dali trochu viac pohody? Naša značka: GEHWOL sa zrodila z tejto motivácie. Odpovede na túto otázku nenájdeme sami vo forme kvalitných prípravkov, prírodných receptúr a inovatívnych technológií. Existujú rôzne zložky, ktoré prispievajú k výsledku. Základom sú naše hodnoty.

Inovácia

Gehwol sa považuje za hybnú silu profesionálnej starostlivosti o nohy a priekopníka na trhu starostlivosti o nohy. Spoločnosť sa zrodila z inovácie - krému na nohy. V budúcnosti by mala pokračovať v raste prostredníctvom inovácií pre nové nápady na produkty.

Kvalita

Pre zabezpečenie kvality v Gerlachu platia prísne pravidlá. Starostlivý výber surovín, svedomitosť pri výrobe produktov a kontrola hotových výrobkov zaručujú trvalo vysokú kvalitu.

Zákazník

Spoločnosť sa svojimi produktmi stará o „dobre chodidiel“ už 150 rokov a aj v budúcnosti bude robiť všetko pre to, aby boli zdravé. Pomáhať zákazníkom s problémami s nohami a uspokojovať ich potreby a priania je pre Gerlach nevyhnutné. Značky Gerlasan a Gerlavit rozširujú sortiment o produkty starostlivosti o telo.

Príroda

Pri vývoji produktov v Gerlachu sa kladie dôraz na prírodné zložky a použitie esenciálnych olejov. Gerlach predstavuje leitmotív: Prírodná sila pre pohodu nôh. Mnohé produkty GEHWOL sú založené na tom najlepšom z prírody. Tu zohráva hlavnú úlohu čistota a prirodzenosť, účinnosť a trvácnosť.

Aby naše nohy boli zdravé

Poslaním značky Gehwol je ďalej rozvíjať trh profesionálnej starostlivosti o nohy. Gehwol miluje a urobí všetko pre to, aby boli zdravé. Kompetentný tím z rôznych oddelení v spoločnosti rozvíja nápady, ktoré nielen zodpovedajú aktuálnym požiadavkám trhu. Gehwol sa tiež snaží sledovať trendy, aby mohol slúžiť budúcemu trhu. Aj v budúcnosti chce spoločnosť povedať: O nohy, ktoré sa veľa pohybujú, by ste sa mali s GEHWOL vždy starať.

História

V roku 1868 vyučený chemik Eduard Gerlach prevzal po svojom otcovi tradičnú predajňu potravín a pridal k podniku nový obchodný priestor - drogériu. Starostlivosť o nohy nebola v tom čase hlavnou činnosťou, ale čoskoro by mala byť. Pretože Gerlach rozpoznal znaky doby: Dobrá, pohodlná kožená obuv ešte nebola produktom pre bežného občana, ktorý bol ako robotníci v továrni alebo poľnohospodári vystavení extrémnemu zaťaženiu nôh.

Gerlach svojimi pozorovaniami vedel, aké nepríjemne bolestivé môžu byť rany a pľuzgiere. V roku 1882 pod názvom E. GERLACH’S PRAESERVATIV CREAM uviedol na trh prvý priemyselne vyrábaný krém na nohy na svete.

Od potašového kúpeľa po krém na starostlivosť o nohy

Potašový kúpeľ nôh bol známy svojimi vlastnosťami zmäkčovania rohovky a hojenia rán, no sotva sa dal použiť počas dlhých pochodov, ktoré boli v tom čase bežné. Preto Eduard Gerlach hľadal praktické riešenie, ktoré by poskytovalo ochranu pred vredmi a pľuzgiermi a bolo cenovo dostupné pre každého.

V roku 1882 priniesol na trh krém, ktorý pozostával z nenasýtených mastných kyselín, špeciálneho lekárskeho mydla a minerálnych lubrikantov - PRAESERVATIV-CREAM E. GERLACHA. Produkt, ocenený mnohými medzinárodnými oceneniami, ohlásil novú éru: zrodil sa riešenie problémov a starostlivosť o nohy sa stala cenovo dostupnou pre široké vrstvy obyvateľstva.

Gerlach tak vytvoril predpoklady pre vznik všeobecného povedomia o starostlivosti o nohy vo všetkých vrstvách spoločnosti.

GEHWOL - Všetko pre pohodu nôh

Odvtedy je spoločnosť partnerom, priateľom a zdrojom inšpirácie pre profesionálnu a domácu starostlivosť o nohy v Nemecku a na medzinárodnej úrovni. A tak je samozrejmé, že starostlivosť o nohy dostala názov značky, ktorý hrdo vyjadruje tento sebaobraz: GEHWOL.

Všetko pre pohodu nôh. S nápisom "Výroba farmaceutických, chemicko-technických prípravkov: prostriedky na boľavé a spotené nohy" bola ochranná známka GEHWOL zaregistrovaná v roku 1910 a neskôr zaregistrovaná v úlohe ochrannej známky cisárskeho patentového úradu.

Dnes je GEHWOL podľa výsledkov prieskumu trhu najznámejšou a zároveň jednou z najobľúbenejších značiek starostlivosti o nohy a dokonca aj najčastejšie používanou značkou starostlivosti o nohy v špecializovaných predajniach v Nemecku.

FUSSKRAFT - výhradne pre špecialistov na nohy

Partnerstvo so špecialistom na nohy je jedným z dôvodov, prečo sa vynález krému na nohy stal úspešným aj po dnešnom dátume: V povojnovom Nemecku sa profesionálna starostlivosť o nohy začala etablovať ako nezávislá služba na zdravotníckom trhu, pôvodne z popis práce kúpača.

Špecialisti na nohy majú najlepší prehľad o zdraví nôh svojich zákazníkov. Práve oni môžu dať tie najlepšie odporúčania pre vývoj produktov starostlivosti o nohy. Z tohto dôvodu Gerlach v roku 1961 uviedol na trh GEHWOL FUSSKRAFT, sériu produktov, ktorá je výlučne zameraná na potreby postupov starostlivosti o nohy, je dostupná iba tam, a preto je úzko spojená s poradenskými schopnosťami odborníkov na nohy.

Priekopnícka práca aj v technických zariadeniach

Od roku 1965 sa ponuka rozširovala: Divízia GERLACH TECHNIK vznikla ako reakcia na rozširujúci sa trh služieb. Rovnako ako v prípravnej oblasti, aj technické vybavenie ťaží z tradične blízkeho vzťahu s odborníkom na chodidlá:

Impulzy vždy pochádzajú z jeho praxe, ktorú spoločnosť preberá a premieňa na ponuku podľa potrieb profesionála. Užívateľská prívetivosť, praktickosť, technický výkon, ergonómia, jednoduchosť, dizajn a hygiena sú na to ideálnym návodom.